Formspring bobiler.örg Facebook bobiler.örg Twitter RSS Feed

Fanta Gençlik Rezaleti




Yaz zamanının gelmesiyle birlikte daha çok genç kesimin ilgisini çeken festivaller kapsamında konserler verilir. Bu konserler su götürmez bir gerçeklikte genç kesim için yapılmıştır. Yani öyle çoluk çocuğun girmesi biraz absürt bir durumdur.

Yukarıda dediklerime dikkat edin çünkü birazdan anlatacaklarım dünyanın kaderini değiştirebilir.






Her neyse festivallerden bahsediyorduk. İstanbul ve çevresinde yaşayan arkadaşlar bu konuda biraz daha şanslılar. Bir tarafta Sonisphere, diğer tarafta Rock’n Coke, kafayı çevir açık hava konserleri falan derken seçenek çokluğundan nereye gideceğini şaşırıyor insan bazen. Fakat benim gibi Diyarbakır’da yaşayan bi insansanız ya bir sanatçının özel olarak gelmesini bekleyeceksiniz ya da benim gibi bilgisayarınıza “Linkin Park-Road to Revelation” DVDsini indirip salonda hem konser izleyip hem da halay çekeceksiniz. Neyse ki elimizden düşürmediğimiz içecekleriyle, (!) Fanta bizi bu dertten kurtarıp bir gençlik festivali düzenleyerek sanatçıları çeşitli şakalı, eğlenceli stantlarla ayağımıza kadar getiriyor ne güzel.

Şimdi Fanta’nın bu festivali düzenleme amacı malum. Daha çok Fanta satılsın, herkes turuncu olsun! O adamlar orda çile mi çekiyor, eğleniyor mu siktir et önemli değil! Ben de işin tam bu noktasına değinmek istiyorum

Olayımız şu: Ben Fanta Gençlik Festivali’ne gittim (Artık FGF yazacağım anlayın) sonra orda 1 ölü 1 yaralı. Ölen arkadaş psikolojim, yaralı arkadaş ise ruhum.






Arkadaş böyle rezalet olamaz! Oysaki gün çok güzel başlamıştı. Stantlar gezilmiş, eğlenilmiş konsere hazırlanılmıştır. Konser vakti geldiğinde ise zurna zırt demiştir. Türk aklıyla önlere sokuldum amacım maNga’yı ilk kez canlı görmek ve bu anı özel bir şekilde yaşamak. Neyse güzelce bir yere kuruldum konser vakti ilerledikçe usul usul ilerliyoruz fakat o da ne? Ortam iyice sıkışıyor ve herkes öne geçmeye çalışıyor. İşin ilginç tarafı bunlar olurken konser başlamış durumda.

Size biraz öne geçmeye çalışan tayfadan bahsedeyim. Hani festivalin önünde gençlik ibaresi vardı ya, onu bi güzel siktir edin. Çünkü konser alanında %50 genç, %30 teyze, %20 çocuk vardı. Ulan teyze senin gençlik festivalinde işin ne? Kocan yok mu, örgün yok mu, şişin yok mu, dizin yok mu? Hadi sizin Tarkan için geldiğinizi varsayıyorum. Ulan o zaman bırak maNga’yı dinleyelim biz gençler. Yok illa geçeceksin öne için rahat edecek değil mi? Çocuklar zaten işin tuzu biberi. Aralardan geçiyorlar fare gibi oruspu çocukları.

Şimdi siz diyeceksiniz “Burak, bu insanların eğlenmeye hakkı yok mu?” diye. Evet var, sonuna kadar var ama yani bu kadarda olur mu Allah aşkına? Ben’de çocuktum. Benim zamanımda Teoman gelmişti D.Bakır’a, benimde deli gibi Teo dinlediğim döneme geliyordu. Ben çok ağır eşek olduğum için mi gitmemiştim Teo’ya? Yoksa çocuktum diye mi, tek görevim saklambaç oynayıp komşu ziline basmak diye mi? Bi düşünün bakalım. Benim annem açık hava konserlerinde bulunmuş bi insan. Annem salak diye mi gitmedi bu festivale yoksa gençlik ibaresine bakıp “Hıı gençler içinmiş bu tamam” şeklinde düşündüğü için mi?

Amacım maNga dinleyip çıkmaktı zaten, Tarkan’ı beklemiyordum bile. Ama onu bile zehir etti bunlar bana, maNga bitmeden çıktım alandan. Şansa bak ben çıkarken havai fişek falan patlattılar herkes mi bana karşı lan? İşte güzel geçmesi gereken bir gece daha götümüze girdi. O günden sonra tek bir şey diyorum kendi kendime: “Bir daha parasız konsere gideni siksinler”

FESTİVALDEN NOTLAR
*** maNga sahnede yeni bir albüm çalışmasından bahsederken arkamda, benden kısa bir kız olabildiğine cırtlak sesiyle “Feeeermaaaaan, Yağmuuuuur, Ceeeeem” diye bağırdı. Ulan kahpe sik kadar boyun var, sahneye uzaktasın, görünmüyorsun. Ferman sana mı bakacak, o pis suratına mı bakacak?
*** Konserin bir bölümünden kürek kemiğimin yumuşak ama ağır bir doku tarafından ezildiğini hissettim. Arkama döndüğümde koca memeli bir teyzenin “Big Boobs Attack”ine maruz kaldım. İşin kötü yanı bu atak +15 Psychal Damage verdi :(
*** Ben festival alanını terk ettikten sonra kavga çıkmış. Çıkmasa ayıptı zaten. Anlatanlara göre son görülen şey havada birinin kafasına doğru süzülen şezlong şemsiyesiymiş. Hayat ne garip şemsiyeler falan.