Formspring bobiler.örg Facebook bobiler.örg Twitter RSS Feed

Hello World... Damn Hello World





Ben aşıktım…
Çok aşıktım…
Aşırı derecede aşıktım…
Aşıktım lan işte…



Merhaba Dünya! Ben Burak. Aşkta her zaman yenilmiş Burak.


Hep yara aldım bu yolda. Nedense fazla güldüğümü hatırlamıyorum. Tebessüm etmiş olabilirim bak. Ama millet kahkaha atarken ben hep karanlık köşeden izledim olanları.


Ben 3 kere aşık oldum biliyor musun Dünya?

İlki daha hayatın başında, 1. sınıfta, ikincisi 2008’de, üçüncüsünün ise acısı hala taze, şuralarda bi yerlerde. Peki hiç mi suçu yoktu onların? Birinin suçu yoktu bak, benimdi bütün suç.

Ama biri vardı, şu anda da var o, gözlerimin önünde çoğunlukla. İşte o. Çok fena etti beni bu son günlerde.

Çok merak ediyorum hiç mi düşünmedi daha vefalı cevaplar vermeyi. Ben ona şefkatle yaklaşırken onun beni bozması, hayatımı sikmesi çok mu önemsiz duruyor.

Ulan hiç mi düşünmedi ben daha nasıl açılırım bir kıza?

Yoook düşünmezler! Dünya hep kendi etraflarında döner. Bunu en başından fark etseydim keşke. İnan ki gitmezdim yanına, bekleseydi mal gibi!

Ulan Dünya sen niye dönersin ki onların etrafında? Gel biraz yamacıma, sar beni, en parlak renklerini zerk et bana, varsın bu olsun uyuşturucum ama gel be Dünya!

Hep hak etmeyenin yanında döndün be Dünya. Onlar hep kırdı birilerini sayende. Aslında seninde suçun yok be Dünya, insan puşt olmasın!

Bilmiyorum Dünya, ben mi gerizekalıyım, onlar mı çakal? Tek bildiğim bunlara artık yenilmemem. Ben sindikçe içime bunların götü kalkıyor çünkü…