Formspring bobiler.örg Facebook bobiler.örg Twitter RSS Feed

Şu Hayatta Beni Üzen Bir Kaç Kız İçin Yazd… GİYDİRİYORUM KISACA!

Evet, yazıya başladığımda saat 22.53’ü gösteriyor. Evde kimse yokken uzun bir aradan sonra bi şeyler kusayım dedim.

Yine aşktan bahsedeceğim. Yahu ben bu aşktan ne kadar çok bahsediyorum değil mi? Değil işte. Aşkın o pis vıcıklığından bahsetsem aynı şeyleri söyleyecektim, doğru. Fakat her seferinde aşkın o pis ve irinli yüzünden bahsediyorum. Çeşit çeşit pisliği var o yüzün! Neyse lan niye buraya kadar geldim bilmiyorum, amacım sadece bir giriş hazırlamaktı fakat konuyla pek alakasız oldu gibi eheh. Neyse efendim kısaca, “Gerçekten bir şeyler hissettiğim (hoşlanmak fiilini pek sevmiyorum) kızlara (3 tane) ithafen yazılan bir yazı” var karşınızda. Ama önce çayı demlemem lazım 1 dakika bekleyin geliyorum. (1 dakika sonra) Geldim! Biliyor musunuz çay içmezsem kafam çalışmıyor. Hah ne diyordum.

İsterseniz kısaca aşk hayatımdan bahsedeyim:



Evet, benim aşk hayatım 500x300 px boyutunda beeeembeyaz bir resim. Tık yok yani. Tamam lan o kadarda değil! Şöyle anlatayım birkaç makara amaçlı ilişkilerim oldu fakat gerçek anlamda sevdiğim hiçbir aşktan galip çıkamadım. İşte bu mağlubiyetle çıktığım üç aşkın ikisine kısaca bi göz gezdirelim. Diğeri ne oldu diye sorarsanız. Sevdiğim kırmadan kabul etmedi beni. Asıl olayım kasaplarla benim!


Hedef: E** D****
Yaş: 18 olması lazım - :b –
Zorluk Derecesi: ***
Mekân: Cafe

— Kızla sözleşilir, buluşulur, konuşulur. Niyet açılır, kabul edinilmez, arkadaş kalmak istenir, “biz arkadaş değildik ki arkadaş kalalım” cevabı alınır, göt olunur.

YANLIŞLIK: İnsan gibi yaklaşmamak
DOĞRULUK: İnsan gibi yaklaşmak
YANLIŞLIĞIN SEBEBİ: eee benide dersanede 500 kişi sevseydi bende kendime aynı cevabı verirdim.


Hedef: B**** Y********
Yaş: 18 olması lazım
Zorluk Derecesi: *
Mekân: Mezuniyet Gecesi @ Kervansaray Otel

— Mezuniyet gecesine gidilir, tıksırana kadar içilir, kızla konuşulur, “sevgilim var” cevabı alınır, göt olunur, yerine oturulur.


YANLIŞLIK: Umut vermek
DOĞRULUK: Umut vermemek
YANLIŞLIĞIN SEBEBİ: Boştun o zamanlar dimi? Bende boş olaydım bende bana yanaşırdım.

İşte böyle sevgili arkadaşlar. Karar sizin. (O değil de çok saçma bi yazı oldu lan ama çaktırmıyorum)