Formspring bobiler.örg Facebook bobiler.örg Twitter RSS Feed

Bi' susun ya !




Çok dertliyim çok! Dünya’da çok ses var, Türkiye’de çok ses var, Diyarbakır’da çok ses var, Bizim evde çok ses var. Hayır, yatamıyorum ki arkadaşım.

Ya benim bi ricam var? Saat 12.00’a kadar sussanız olmaz mı? Valla yatamıyorum bak. Kendi rızamla uyanmam lazım benim. Diğer türlü tecavüze uğramış gibi oluyorum. Hayır, şimdi diyeceksin “Tecovöz koçönölmazsö zövk almoyo bok!” Evet, bence de bok! Hadi belki gerçek anlamda tecavüze uğrasam zevk alabilirim -:b- ama sen resmen kafama tecavüz ediyorsun! Bunun neresinden zevk alayım lan ben?

Ya çok şey istemiyorum be hacı! Saat 12’ye kadar parmak uçlarınızda yürüyeceksiniz, kornaya basmayacaksınız, osurmayacaksınız vs.

Bu güzel kardeşinizi kırmamanız dileğiyle :*

( HALK: Ehehaho ne diyo lan bu gt?
- Getirin lan zurnayı penceresinin önünde çalalım! )