Formspring bobiler.örg Facebook bobiler.örg Twitter RSS Feed

Girls (Zehir Zemberek Açıklamalar)




Bilmeyen kaldı mı bilmiyorum (Hâlbuki o kadar bağırdım) ben bir sürelik tatildeydim. Tatilimin özetini başka bir zamana sakladım. Benim değinmek istediğim başka bir konu..


Benden de beklenildiği üzere kızlara değineceğim. Küçüklüğümden beri Diyarbakır’da ikamet eden biri olarak aklımda ki kız şekillendirmesi şöyledir:

* Huy bakımından 3. sınıf
* Yüz güzelliği bakımından 2. sınıf
* Aşırı şişirilmiş ego 1. sınıf


Bahsettiğim “aşırı şişirilmiş ego” aslında halk arasında ki “götü kalkık” teriminden başka bir şey değil. Fakat gerek şehre alışmanın verdiği körlük gerekse başka vilayet, kasaba görmemişlik bu durumun fark edilmesini geciktiriyor. Aslında küçüklükten beri tatile giderim fakat en son tatile gittiğimde ergenliğin başlarında olduğum için bütün kızlar bana seksi gelirdi. Evet, tatilden buralara kadar nasıl geldiğimi bende anlamadım ama asıl meseleye dönelim


İşte sonunda başka bir yere gittim ve kızlar arasında ki farkı bizzat gördüm efendim.

Güney kesimlerinde ki kızlar gerek 1. sınıf huylarıyla gerek 1. sınıf güzellikleriyle gerekse olmayan egolarıyla güzel şehrimin tipsiz kızlarını perişan ettiler.

*Arkadaş bakıyorsun hepsinin gözlerinin içi gülüyor. Seninle göz göze geldiği an sıcak ve samimi selamını çakıyor. Bunları yaparken hanımefendiliğini koruyor.

*Gel buraya bak. Gözlerinin içinde gülücük değil kankasının kuyusunu kazma planı var. Burada ki ile göz göze gelemezsin, sapık olursun, abazan olursun! Bunları bile yapamazken en saf çirkefliğini korur bizimkiler!

Bunda biz erkeklerinde suçu var tabii ki. Her gördüğün bol bacaklı, göğüslü resme “çoq quzeLshin cnm” yazarsanız. O göt tabii kalkar. Akıllı olmak lazım

Yani diyeceğim o ki:
Bizim kızlarımız ne zaman bu şişmiş egodan kurtulup o narin popolarını aşağıya indirirlerse o zaman bu kızlara erşime şansı yakalar.

Ha ben yarın öbür gün yine bi ibnelik yapıp buranın kızlarına yavşarım ama unutulmasın ki bu sadece yokluktandır :)

Öperim!


*Bu yazıda yazılanlar şehrimiz kızlarının %90'ında görülür. Bunun içinde arkadaşlarımın da olabilitesi vardır, benim sorunum değildir. Kendini şanslı %10 içinde hissediyorsan sus ve yal.. ıhım devam et! :)